söndag 26 januari 2014

FRAMGÅNG MED OTUR

Hej alla det är Anton som skriver Träningen på fredagen gick jättebra med hyffsade tider, min open 12 bil gick inte så bra, så kungen fick bygga om den oc´h byta motor. På kvalet gick det inte så bra för jag är inte så duktig på att kvala än men jag blir bättre för varje tävling , jag kvalade på 6.194. Jag hamnade på en 14 plats sammanlagt och där tävlar juniorer och seniorer på lika vilkor. Jag körde bra i racet, men det var ju nio stycken som körde och då när man hade kört på 8 så fick jag vila och sedan gå in på spår 6 och det gick inte så bra, jag hade tappat rytmen. Då körde jag ut väldigt mycket och tappade många varv och slutade på en 6 plats. Kungen kvalade på 5.679 och hamnade i A final, låg med i toppen när en halvsovande kurvvakt avgjorde utgången/ blev påkörd under bron och då var körningen slut för kungen, slutade på en 23 plats. I open 1´2 hamnade han i A final också och slutade på en 8 plats. På lördag morgon ska vi till Mullsjö och köra sm tävling 1 och 2 i prod 24. Vi hörs efter nästa helg MVH Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar